Zviditelnění vaší mobilní aplikace v App Store a Google Play je zásadní pro její úspěch v dnešním vysoce konkurenčním digitálním prostředí. Miliony aplikací bojují o pozornost uživatelů, a proto je klíčové, aby se vaše aplikace byla ve Storech skvělě dohledatelná, odlišila se a dosáhla tak svého potenciálu.
Abyste zvýšili viditelnost vaší mobilní aplikace v App Store a Google Play Store, měli byste se zaměřit na několik klíčových oblastí.
Níže popisuji jak na to a co z našich zkušeností funguje.
V dnešní době, kdy technologie hraje klíčovou roli ve všech aspektech podnikání, se vývoj mobilních a webových aplikací stal nezbytným nástrojem pro zefektivnění vnitrofiremních procesů. Mobilní a webové aplikace mohou automatizovat rutinní úkoly, zlepšit komunikaci mezi týmy a zajistit přístup k důležitým informacím odkudkoli.
Máte-li geniální nápad na mobilní aplikaci, neznamená to automaticky úspěch. Zde je deset osvědčených strategií monetizace, které vám pomohou vydělat peníze a zajistit udržitelnost vaší digitální investice.
V roce 2023 jsme zaznamenali několik klíčových trendů, které ovlivnily vývoj mobilních aplikací v tomto roce. Zde je seznam 8 nejzajímavějších trendů, které byste měli sledovat i v budoucích letech.
S recyklací a správným zpracováním elektroodpadu se stáváme ekologičtějšími a pomáháme ochránit životní prostředí. V tomto ohledu mobilní aplikace Asekol hraje klíčovou roli. Tato aplikace byla vyvinuta Peko Studiem s cílem zjednodušit a zefektivnit proces svozu elektroodpadu v České republice. V tomto článku si podrobně probereme, jak Asekol funguje, jaké jsou její výhody a jak přispívá k udržitelnosti životního prostředí.
Vývoj mobilních aplikací je v dnešním digitálním věku klíčovým prvkem pro podnikání a organizace, které se snaží získat konkurenční výhodu na trhu. Nicméně cena vývoje aplikace je často předmětem otázek a zvědavosti. V tomto článku se podíváme na faktory, které ovlivňují cenu vývoje mobilních aplikací a poskytneme přehled o nákladech spojených s tímto procesem.
Konečně je to tady! Máte skvělou apku. Lidé o ni mají zájem. Má výborná hodnocení. Bude to tak ale i po roce nebo po dvou? V tomto článku se podíváme na to, jak udržet aplikaci fit, aby mohla být efektivní a úspěšná i v delším časovém horizontu.
Máte skvělý nápad na mobilní aplikaci. Teď už ho jen proměnit v úspěšný produkt. K tomu potřebujete jasnou strategii a správně nastavené a měřitelné cíle. Tady je pár tipů, jak je správně definovat a sledovat, aby byly dosažitelné a smysluplné.
Tohle jsme asi někdy zažili už všichni. Máme skvělý mazací sýr, ale když se ho snažíme dostat z obalu, tak si umatláme ruce a většinu ani nemůžeme dostat ven. Příště sáhneme po jiném výrobku. A tohle platí i u mobilních aplikací. Aby zákazníci zůstali u té vaší, musí dobře vypadat a jednoduše a intuitivně se ovládat. My v tom máme už několik let praxi a jsme připraveni vám s tím pomoci.
Podlé výzkumů využívají lidé aplikace na svých mobilních telefonech v průměru čtyři hodiny denně. Navíc se předpokládá, že tři čtvrtiny uživatelů budou přes svá mobilní zařízení do dvou let prohlížet i většinu webových stránek na internetu. UX design (user experience, uživatelské zkušenosti), tedy to, jak aplikace funguje a grafický návrh (UI design, user interface) jsou klíčové prvky, které zajistí, aby vaši klienti měli z vaší appky co možná nejpozitivnější zážitek