Provozujete webové stránky či e-shop? Řešíte, jak své produkty a služby naservírovat pod nos mobilním uživatelům? V zásadě máte 2 možnosti – responzivní web, který se plnohodnotně zobrazí jak z PC, tak z mobilu, nebo aplikace, kterou si uživatelé do mobilu stáhnou. Obě řešení mají své klady a zápory a rozhodování může být dilema. Zohlednit byste měli konkrétní potřeby vašeho byznysu, jakož i finanční a časové kapacity.
Jedná se o stránky, jejichž design je upraven tak, aby se co nejlépe zobrazovaly a ovládaly nejen z počítače, ale i mobilu či tabletu. Web se dokáže přizpůsobit velikosti displeje a samotná struktura umožňuje (obvykle) komfortní prohlížení z telefonu. Ačkoli dnes velká část webů responzivitou disponuje, kvalita provedení se různí.
Výhody responzivního webu
Nevýhody responzivního webu
Svět je mobilními technologiemi doslova posedlý a okolo 80 % internetových uživatelů vlastní smartphone. Mobilní appka je jednoznačně modernější a populárnější způsob, jak nabízet služby a produkty online. Dlužno dodat, že odbytá či špatně navržená aplikace nadělá více škody než užitku.
Výhody mobilní aplikace
Nevýhody mobilní aplikace
Značná část firem a prodejců již web přizpůsobený mobilnímu displeji má a ne každý byznys aplikaci nutně potřebuje.
Aplikace na druhou stranu skýtá obrovský potenciál pro budování brandu, získávání i udržení nových zákazníků a zvyšování povědomí o vaší značce.
Kontaktujte nás a my s vámi rádi probereme, které řešení je pro váš projekt to nejvhodnější.