Uživatelská spokojenost je jedním z hlavních cílů každého vývojáře. Pouze spokojený uživatel zanechá pozitivní hodnocení, jež následně přiláká nové zájemce, a zvýší tím celkovou popularitu i úspěšnost aplikace. Naštěstí existují konkrétní a nenáročné metody, jak pracovat se zpětnou vazbou uživatelů a dosáhnout co nejlepšího hodnocení v App Store či Google Play. Představujeme vám 6 jednoduchých kroků, jak zlepšit rating mobilní aplikace
Trh s mobilními aplikacemi globálně roste a každým rokem přibývají nové či inovované funkcionality, doplňky a vychytávky. Úkolem nás vývojářů je tyto trendy sledovat a implementovat, aby uživatelé i firmy mohli z moderních technologií vytěžit co nejvíc. Představme si nyní 7 důležitých trendů ve vývoji iOS aplikací (nejen) v roce 2020.
Objevujete rádi zajímavá místa v Česku? Chcete vědět více o kulturních i přírodních památkách ve vašem okolí? Chodíte rádi na koncerty, do kina nebo za sportem? Aplikace Arthur z naší dílny slouží jako mobilní průvodce po Česku a kulturní zpravodaj v jednom. Appka vám nabídne informace o nejbližších pamětihodnostech i kulturních událostech. Stačí zvednout telefon a namířit jej na zvolený objekt. Jako správný průvodce vás Arthur obeznámí s historií místa, ukáže fotky a s pomocí kurzoru spolehlivě dovede k cíli.
Provozujete webové stránky či e-shop? Řešíte, jak své produkty a služby naservírovat pod nos mobilním uživatelům? V zásadě máte 2 možnosti – responzivní web, který se plnohodnotně zobrazí jak z PC, tak z mobilu, nebo aplikace, kterou si uživatelé do mobilu stáhnou. Obě řešení mají své klady a zápory a rozhodování může být dilema. Zohlednit byste měli konkrétní potřeby vašeho byznysu, jakož i finanční a časové kapacity.
Zhruba 33 % všech webových stránek celosvětově využívá WordPress. Přestože tento redakční systém (CMS) původně sloužil jako blogovací platforma, již mnoho let se s jeho pomocí vyvíjí a spravují webové prezentace firem a podnikatelů, e-shopy, diskusní portály či sociální sítě. A hlavní důvod? WordPress je zdarma a pracovat s ním nevyžaduje pokročilé IT schopnosti. Ale pojďme si představit výhody WordPressu hezky popořadě.
„Vyplatí se mi investovat do mobilní aplikace?“ „Jak a kdy se mi investice vrátí?“ Vývoj kvalitní aplikace si vyžádá čas i peníze, a je proto přirozené ptát se, zda se vám investice do ní vyplatí. Ukážeme vám 5 možností, jak může aplikace produkovat zisk, aniž by se nutně jednalo o prodejní appku.
ASO (App Store Optimization) neboli optimalizace aplikace má za cíl její snadné vyhledání, dobré umístění ve výsledcích a získání co největšího počtu stažení a spokojených uživatelů.
V tomto článku se zabývám problematikou odhadu času potřebného pro vývoj mobilní aplikace ať už se jedná o Android či iOS. Časový odhad ovlivňuje spousty faktorů a je důležité si každý z těchto faktorů uvést v jednotlivé fázi projektu.
Přemýšlíte zda mít webovou nebo mobilní aplikaci? Chcete se dozvědět výhody a nevýhody jednotlivých přístupů?